zondag 25 september 2011

Wow!

Hoi allemaal / hey everybody!

Fijn weekend gehad? Het weekend is gelukkig nog niet voorbij en de zon schijnt weer dus beter kan het niet =) Vrijdag had ik een belangrijk gesprek voor Sweetest Design. Er moet nog heel veel worden uitgewerkt voordat ik er veel meer over kan vertellen maar het is wel super leuk! Gister ben ik met mijn beste vriendin een dagje naar Leiden geweest. In het japanse museum was een tentoonstelling over Hello Kitty en aangezien wij Hello Kitty nog steeds super leuk vinden besloten we er heen te gaan! (Meer hier over in een andere blog) Ik kreeg van mijn beste vriendin en haar vriend nog een kadootje voor mijn verjaardag. Het kado was er nog niet met mijn verjaardag en spannend spannend wat zou het toch zijn en gister kreeg ik het en ik kon alleen maar denken WOW! Want wat kreeg ik........

Had a good weekend? The weekend isn't over yet and the sun is shining again so it can't get any better =) Friday I had an important meeting for Sweetest Design. We need to talk over a lot more so I can't tell more about it but it is super excited! Yesterday I went with my best friend a day to Leiden. There was an exhebition about Hello Kitty and because we are Hello Kitty fans we decided to go! (more about this in another blog) My best friend and her boyfriend were still planning to give me a present for my bday. The present was still on it's way so it was really excited what I was going to get. Yesterday I got the present and all I could think was WOW! Because I got....




Lint met daarop gedrukt: Sweetest Design Handmade with love. In het zelfde lettertype als mijn visitekaartjes! Dit wou ik zelf al laten drukken maar het stond op de hele lange lijst van dingen die er nog moeten komen. Dus binnenkort alle sleutelhangers die nog niet verkocht zijn voorzien van mijn eigen hippe label!

Printed ribbon with the text: Sweetest Design Handmade with love. In exact the same font as my businesscards! I wanted to make this for a long time and it was on the long list of things that need to be done. So I need to attach my own fancy label to all my keychains that haven't been sold yet!

xoxo niki

1 opmerking:

  1. Das een prachtig kado wat je gehad hebt, en het wachten meer dan waard toch...
    Een eigen labeltje blijft gewoon erg leuk.
    Je maakt mij wel nieuwsgierig over dat belangrijke gespek hoor,,,ben benieud, groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen