donderdag 8 september 2011

Update

Hoi allemaal / Hey everybody,

Nou mijn blog begint inmiddels een soort medische blog te worden. Gisteravond stond ik op van de bank en de pijn schoot mijn heup weer in =( voorzichtig naar mijn bed gelopen hopende dat de pijn zou weg zakken. Op een gegeven moment had ik zoveel pijn dat ik het echt niet meer trok. De huisartsenpost om half 2 snachts gebeld en die konden me adviseren om boven op de diflocinac nog 2 paracetemol te nemen. Ik had alleen ibropufen in huis en gelukkig werkte die gelijk zodat ik in slaap viel. De bedoeling was vandaag te gaan werken maar na een paar uur slaap besloot ik eerst de huisarts te bellen. Vanmiddag daar geweest en ik heb een slijmbeurs ontsteking in mijn heup en ze hebben foto's gemaakt om te checken voor beginnende artrose/slijtage omdat dit 2 jaar terug ook al ter sprake kwam. Ik kan wel janken ik word volgende week 26 jaar en ik zit echt niet op zo iets te wachten. Maandag de uitslag dus nog even rust houden en afwachten.

Well my blog is starting to get a little bit about my back problems. Yesterday evening I was getting of the couch and there was the pain again =( I walked carefully trough my bed hoping that the pain would go away.
At a point the pain was so heavy that I thought this is enough. I could  the docter at half past two in the night and all she could say is to take some more painkillers. I took some more and they started to work so I finally got some sleep. I was planning to start working today again but after so little sleep I called my doctor first thing in the morning. I went to the doctor and I have inflammation in my hip. I needed to go to the hospital to take some xray pictures to check if I have osteoarthritis or something like that. Two years ago they checked me allready on it. I can really cry, I am turning 26 next week and this is not something that I want at that age. Monday I get the results so I still need to take rest and just wait.

Gister ben ik nog wel creatief bezig geweest. Mijn eerste accessoires voor Sweetest Design; oorbellen en een armband.
Yesterday I was creative. I made my first accessoires for Sweetest Design; earrings and a bracelet.


De postbode was vandaag ook zo lief om mijn visitekaartjes af te leveren =) fotos volgen nog. Alleen mijn swap is er nog niet =( kan wel wat leuks gebruiken!

The mailman was so sweet to deliver my business cards today =) pictures will follow. My swap didn't arrived yet =( I can use something nice!

xoxo niki

6 opmerkingen:

  1. Da's geen pretje een slijmbeursontsteking hebben!
    Beterschap joh, en sterkte d'r mee.

    Grtjs, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel beterschap, hoop dat je er snel van af bent... Maar wat een leuke bellen zeg, en dat armbandje dan.. echt super!
    Liefs,
    Kimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik weet hoe je je voelt heb hetzelfde gehad in december,zeer pijnlijk. Bij mijn kwam het voort uit een verkeerde houding ivm afwijking aan mijn knieschijf, ben inmiddels geopereerd en aan het revalideren. Sterkte,hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank jullie wel voor de lieve reacties! =)

    @minimoek oh je maakt me nu een beetje bang! had je een slijmbeurs ontsteking of artrose?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. those are so pretty. following your blog now. (eveyinorbit via swapbot)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. pretty jewelry

    anna mynursecoach
    swap bot

    BeantwoordenVerwijderen