dinsdag 20 september 2011

Grannysquare

Hoi allemaal / hey everybody

Vorige week had ik al een foto van mijn grannysquare kussen beloofd maar het kwam er steeds niet van. Vandaag toch eindelijk de tijd gevonden er een foto van te maken. Zoals jullie zien is het nog niet klaar, ik moet het nog afwerken, op de binnenvoering vastnaaien en de achterkant er van haken; met kleine grannysquares.
Aangezien ik nog wat t-shirt orders heb liggen en vandaag een nieuwe binnen kreeg gaat dat eerst eventjes voor mijn eigen freubels =)



I promissed last week to show you the picture of my grannysquare pillow but I was so busy I didn't had time for it. Today I finally had time to make pictures of it. As you can see it is not finished yet. I need to remove the loose ends, sew it on the lining and make the back of it with small grannysquares.
I still have some t-shirts orders and I got another order today so that is more important than my own pillow!

xoxo niki

Geen opmerkingen:

Een reactie posten