maandag 26 september 2011

Armband order / bracelet order

Hoi allemaal / hey everybody

Een vriendin van mij vroeg me laatst als ik niet iets leuks kon maken voor haar hockeyteam. Ze wilden iets met de slogan Red Rules en dit krijgen alle meiden met hun verjaardag. Afgelopen zondag was de eerste al jarig en de order was net een paar dagen daarvoor rond gemaakt dus ik ben heel snel aan de slag gegaan! De eerste armband is af en ik vind het super leuk geworden! Op verzoek van de vriendin is er een boedha aan gehangen en elke jarige krijgt een passende bedel aan de armband. Deze week moeten er weer 2 af zijn =)

A friend of my asked me if I could make something nice for her hockeyteam. She wanted something with the slogan Red Rules and all the girls will get this for their birthdays. Last sunday was the first birthday. The order was official just a few days before it so I needed to start working really quick!
The first bracelet is ready and I really like it! On request of the friend there is a boedha on the bracelet and every birthday girl will get a charm that will fit with their personality. This week I need to make 2 more =)

 De armband / the bracelet
In de verpakking / in the packing

xoxo niki

2 opmerkingen:

  1. leuk cadeautje voor die meiden.. met red rules erop en wat heb je het netjes verpakt!
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,ik heb je getagd kijk maar even op mijn blog wat het inhoud.Gr.Linda

    BeantwoordenVerwijderen