dinsdag 13 september 2011

Update 2

Hoi allemaal / hey everybody

als eerste weer bedankt voor alle lieve reacties de afgelopen dagen! Gister de uitslag van de dokter gehad en de rontgen fotos zagen er goed uit =) heup was prima in orde dus het is toch een slijmbeurs ontsteking. Vandaag weer naar kantoor geweest en het een hele dag vol gehouden. Het was op het einde even zwaar maar al met al is het weer fijn om aan de slag te gaan!

first of all thanks again for all the sweet respons the last few days! Yesterday I called the doctor for my xray pictures and everything looked all right =) My hip was just fine so it is the bursitis they thought it was. Today I went to the office again and I survived a whole day! At the end of the day it was hard but it is good to be back at work!

Ik wou jullie een foto laten zien van mijn nieuwe grannysquare kussen. Gister was de batterij op toen ik de foto wou uploaden en vandaag dacht ik dat de batterij was opgeladen  maar blijkbaar niet dus =S dus die foto volgt in de volgende blog! Mijn gripzakjes zijn ook binnen gekomen dus ik kan vandaag verder met alle sleutelhangers verpakken, daar hopelijk ook fotos van maken en verder werken aan de swap zelfgemaakt voor jou!

I wanted to show you a picture of my new grannysquare pillow. The battery of my camera was empty yesterday and today I thought it was all full again but apperently not =S so that picture will follow in my next blog! My bags arrived today so I can pack all the keychains, hopefully make some pictures of it and work on the swap handmade for you!

xoxo niki

1 opmerking:

  1. Don't you just hate it when you think your battery's full and it's not?

    BeantwoordenVerwijderen