zaterdag 23 juli 2011

Nog meer granny squares

Hoi allemaal,

wat verschrikkelijk wat er is gebeurd in Oslo! Het nieuws staat hier weer op en ik zit met grote verbazing te kijken. Dat er zulke mensen rondlopen en dat er zoveel onschuldige mensen hierbij de dood hebben moeten vinden! brrr kippenvel krijg je er van!

Deze week was een lekker haakweekje. Ik ben bezig geweest met een wip... work in progress... die is nu echt bijna klaar. Vandaag de laatste hand aan leggen. Tussen alle drukte door van de hele week waren de granny squares toch het gene wat het snelst en makkelijkst ging tussen door te maken.
Het was een drukke week want afgelopen donderdag is een van mijn liefste vriendinnen getrouwd! Het was een prachtige bruiloft met een super geslaagd feest! Wat was ik blij dat ik vrijdag vrij was want het koste me heel veel moeite mijn bed uit te komen ;-)

maar anyway de foto van mijn granny square kussen:
ik ben nu bezig met de granny die het gat moet opvullen en dan wil ik er nog een rij onder haken. Daarna alles afwerken en gaan uitzoeken hoe ik een rand er om heen haak!

Ik zit ook nog te twijfelen als ik de achterkant ook van granny squares maak of die gewoon met een leuk stofje doe. Wat is jullie ervaring daar in?

fijn weekend allemaal!

xoxo niki

1 opmerking:

  1. Je hebt de smaak te pakken, Niki! Mooi in deze kleuren. Ik haak soms de achterkant, maar meestal gebruik ik stof. 'k Ben benieuwd wat jij gaat doen!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen