zondag 24 juli 2011

Konijn!

Hoi allemaal,

wat een rot weer zeg! Het zou zomer moeten zijn.. en tja kijk maar naar buiten en dan weet je genoeg! Ook als ik naar binnen kijk en een stapel dvd's zie liggen, mijn voetjes warm onder een fleecedeken en al mijn freubelspulletjes om mijn heen weet ik ook al genoeg! :-P

Toch heeft het weer voor vandaag eventjes zijn voordelen want een aantal lang lopende projectjes zijn eindelijk afgekomen!

Via het hobbydoos forum heb ik van een lid een patroontje gekregen om een kat te breien. Ik heb dit patroon gedeeltelijk aangepast en er nu een konijn van gemaakt. Na weken dat het konijn nog in losse onderdelen in een doosje zat is het eindelijk zo ver! Bunny is klaar!


Zo tussen mijn Blond servies zit ze er gezellig bij! Toch zal ze hier niet blijven wonen.. want dan word het wel erg vol! Nu nog een leuk huisje vinden waar ze terecht kan!

xoxo

niki

Geen opmerkingen:

Een reactie posten