maandag 4 juli 2011

Back from Curacao

Bon dia allemaal,

Sinds gister ben ik weer in het land. Ik had een mega mega jetlag :-( en heb zo een 14 uur geslapen! Vandaag kon ik nog eventjes uitslapen maar vanmiddag moest ik gewoon weer werken. Gelukkig naar de Kleine Fabriek (kinderkleding beurs) in de Rai, dus ik was er in een klein kwartiertje. En gelukkig na 2 uurtjes werken ook weer klaar om naar huis te gaan :-D de eerste werkdag kan slechter beginnen ;-)

Nu een beetje wasjes aan het draaien en de vakantie bende weg werken. Maar eerst een momentje gevonden om mijn foto's op de laptop te zetten en om een blogje te schrijven. Zie hier wat vakantie fotos!


uitzicht vanaf de kamer


natuurlijke brug

flamingo

Handelskade

ook op vakantie nog creatief: de bedankjes van de bruid & bruidegom!


Al met al 2 weken heerlijk genoten op Curacao en nu helaas weer terug naar het 'gewone' leven!

xoxo

Niki

2 opmerkingen:

  1. Eerst maar eens even bijkomen van je vliegreis...
    Leuk om even een paar foto's te zien. M'n zus is er al heel vaak geweest, maar ik blijf de plaatjes mooi vinden. Prachtige gekleurde huizen, alles zonovergoten..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dit zal vast een mooie vakantie zijn geweest leuk

    BeantwoordenVerwijderen