zondag 10 juli 2011

Granny squares en meer

Hoi allemaal,

een tijdje terug ben ik begonnen met haken. Het wilde steeds net niet allemaal lukken, maar sinds een paar dagen heb ik de smaak te pakken. Ik ben begonnen aan mijn eerste amigurumi en die is al bijna klaar. Daar heb ik nog geen fotos van wil het eerst helemaal af hebben.

Toch was er iets wat ik heel graag wou leren; granny squares. Ik zag op allerlei blogs zulke leuke dekens en kussens er van. Ook had ik het al een paar keer geprobeerd maar het lukte steeds net niet. Vandaag ging ik er weer eens voor zitten... en tadaaaaa

daarna volgde deze:

 en deze. Nu wil ik eigenlijk van onderstaande een deken maken maar ik twijfel nog een beetje omdat het patroon er niet erg goed zichtbaar in is. Wat vinden jullie?
 Omdat een bloemetje haken ook iets was wat ik graag wil kunnen probeerde ik iets uit de losse pols en zo waar het lukte!


Het harde werken is beloond =) het haken is eindelijk onder de knie dat er dingen uit komen die er ook goed uit zien!

Nu snel weer verder met haken!

xoxo niki

1 opmerking:

  1. Leuk dat het nu gelukt is! En als je vragen hebt, of iets lukt niet, dan kun je me altijd via de mail om hulp vragen hoor. Ik vind het leuk om iemand (op weg) te helpen.

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen