donderdag 2 juni 2011

Stofjes

Hoi allemaal,

Wat een heerlijk lang weekend =D Vandaag heerlijk van de zon en gourmetten genoten bij mijn ouders. Aangezien mijn moeder ook altijd erg creatief is heeft ze nog een doos vol stofjes, knopen etc. In de knopenbak zat er helaas geen knopen voor mijn laptop sleeve (zie vorige blog) maar ik vond er wel een paar super leuke stoffen!

 vrolijke printjes =D
 groen geruit met een effen groene stof
 spijkerstof, zwarte stof en een stuk paarse stof
 blauw kant
wit en blauwe pluche

Er lag nog veel meer in de bak maar deze stofjes hadden op dit moment mijn voorkeur! Ook had mijn moeder nog wat leuks liggen, maar daar moet ik morgen even de spulletjes voor halen en natuurlijk knopen voor mijn laptop sleeve en camera hoes!

Morgen volgt er meer!

xoxo

niki

Geen opmerkingen:

Een reactie posten