dinsdag 31 mei 2011

Work in progress 2

Hoi allemaal,

Ken je dat.... je denkt ik ga het hele weekend zoveel doen en uiteindelijk komt er niks van terecht! Zo was het afgelopen weekend ook. Een verjaardag, huishouding en een stapavond die tot 7 uur sochtends duurde zorgde er voor dat er niet zoveel van mijn creatieve to do lijstje terecht kwam.

Toch heb ik een werkje bijna af ; mijn laptop sleeve!




Nu vind ik de sleeve nog niet helemaal af en wil ik er nog knoopjes op zetten en lusjes zodat de laptop er niet uit kan vallen. Een blik in mijn knoopjes bak bleek dat ik er niks voor in huis heb dus donderdag maar even bij mams in de knopen bak snuffelen!

Vandaag ook maar gelijk een hoesje voor mijn camera breien; die is nog steeds hoesjesloos!

Tijdens het breien ga ik ook maar bedenken wat ik voor mijn eerste give-away zal maken en bij hoeveel volgers ik deze ga weg geven!

Tot de volgende blog!

xoxo

niki

Geen opmerkingen:

Een reactie posten