vrijdag 27 mei 2011

Fijn weekend!

Hoi allemaal,

Het is weer weekend! Hoe leuk ik mijn werk als styliste ook vind, na een drukke week op kantoor ben ik altijd zo blij dat het weekend is!

Deze week stond voor mij in het teken van wip-jes afronden. In mijn vorige blog lazen jullie al over mijn kerstpoppetjes. De poppetjes zijn een stuk opgeschoten maar nog lang niet klaar. De oren van mijn konijn moet ik ook nog steeds afbreien.

Stiekem ben ik ook aan een nieuw project begonnen: het breien van een laptop hoes. Ik doe dit zonder patroon dus ik heb het een paar keer opgezet, stuk gebreid, opgemeten en weer uit elkaar gehaald. Nu heb ik als het goed is de goede breedte dus kan ik er mee aan de slag!

Vanavond heb ik een verjaardag dus geen tijd om te freubelen. Morgen staat eerst het huishouding op de planning zodat ik de middag vrij heb om te freubelen. S'avonds stappen en zondag uitslapen en dan een heerlijk dagje freubelen zonder de rompslomp van het huishouden!

Van het weekend maak ik hopelijk echt wat projectjes af! (aangezien ik zoveel dingen heb liggen waar ik toch zooooo graag aan wil beginnen) en van het weekend natuurlijk meer blogs!

Fijn weekend allemaal :)

xoxo niki

2 opmerkingen:

  1. Meteen even je "tip" uitproberen, hopelijk lukt het deze reactie te plaatsen, alvast bedankt voor de genomen moeite! groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ja hoor......ik kan weer reacties plaatsen. Omdat je er zo snel bij was om mij te helpen, als eerste, wil ik je bedanken door je iets leuks te sturen, dus als je mij jou adres mailt zorg ik daarvoor.
    Ik wilde je meteen volgen, dat lukte net even niet, maar probeer het later weer eens, groetjes Roos, enne, nogmaals bedankt hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen