dinsdag 24 mei 2011

Work in progress

Hoi allemaal,

Deze week staat bij mij in het teken van projecten af ronden! Gister ben ik begonnen om mijn konijn in elkaar te zetten. Helaas vond ik de oortjes nog net iets te kort. Een konijn moet natuurlijk echte hangoren hebben! Ik heb het konijn gemaakt aan de hand van een bestaand patroon voor een kat en deze herschreven naar een konijn. Alleen bij de oren ging het nog niet helemaal goed, maar daar leer je ook weer van!

Vandaag had ik niet zo een zin om te breien dus ging ik in mijn WIP bakje zoeken naar een ander projectje. Daar vond ik al snel dit:



Tja en wat moet dit dan worden???!!!!

het word tadaaaaaa:



Vorig jaar kerst kocht ik dit schattige poppetje bij de action. Die moest je zelf in elkaar zetten. Aangezien rood niet mijn kleur is heb ik roze, grijze en witte vilt gekocht (de kleuren van mijn huis) om ze zelf in elkaar te zetten. Ik kocht ze 2 dagen voor kerst dus veel tijd was er niet. Maar nu is er tijd zat om ze rustig af te maken! Nog 2 broekjes in elkaar zetten en dan kan ik de poppetjes in elkaar zetten.

xoxo

niki

Geen opmerkingen:

Een reactie posten