woensdag 8 juni 2011

Secret project

Hoi allemaal,

We zijn alweer halverwege de week! De drukte op het werk houd maar aan, s'avonds is het dan nog meer genieten als ik op de bank zit met mijn handwerk en eventjes kan ontspannen!

Ik had het in mijn afgelopen blogs al over een 'geheim' projectje waarmee ik bezig ben. Gister wou ik deze af gaan ronden, alleen wat blijkt, de marktman heeft mij afgelopen zaterdag het verkeerde verkocht. Frustrerend! Ben je net lekker bezig.. moet je weer wachten. Dus zaterdag maar weer naar de markt en even het goede er voor halen!
Een klein voorproefje kan ik jullie wel alvast geven:


Waar zou dit toch voor zijn?

Vandaag had ik ook een pakketje binnen! Mijn gewonnen give away! Gewonnen bij: hanneke een super leuke gehaakte bloemenslinger. Op dit moment nog geen foto's van maar kijk maar eens op haar blog voor een foto!

Zelf ben ik ook druk aan de haak. Gister begonnen aan een schattig uiltje. Deel twee er van gaat al een stuk beter dus dat eventjes afmaken en daarna deel één weer opnieuw doen. Ik ben te perfectionistisch om het zo half te laten. Tijdens het maken kreeg ik weer allemaal ideetjes in mijn hoofd en het idee voor een give away begint ook langzaam te ontstaan :)

Dit was het weer voor vanavond nu snel aan de slag!

xoxo niki

1 opmerking:

  1. Ik gok dat dit geheime project zich afspeelt 'diep in de zee'.
    grt, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen