woensdag 10 april 2013

Update

Hoi allemaal,

het is weer een tijdje stil geweest op de blog. Sorry! Maar het is ook ineens zo giga druk. Daarnaast was ik weer een paar dagen voor mijn fulltime baan in China en dat betekend geen blogs daar want die zijn geblokkeerd =(

Maar even een kleine update over wat ik de afgelopen 1,5 week heb gedaan en wat er nog op de planning staat.

De One Direction armband heb ik op 28 maart online gezet (daar was nog een blog over) en oh my toen ontplofte mijn mailbox, twitter en facebook! Het bericht is ook meer dan 1300 keer gezien en daarmee het best bekeken Facebook bericht.
Niet alleen de One Direction fans deden bestellingen, maar ook mama's van fans en ook kwamen er weer veel Backstreet Boys armband besstellingen binnen.

hier nog een keer de armband =)

Daarna werd het dus mega druk om alle bestellingen te maken, nieuwe sieraden online te zetten en die waren ook heel snel weer verkocht. En 3 april vertrok ik naar China. 

Een van de nieuwe sieraden die zo snel weg was is dit leuke koninginnedag setje

De set stond nog niet eens in de webshop en was al verkocht!

In China kon ik helaas niet aan de slag met nieuwe collectie maar heb ik wel heel veel achter de schermen kunnen doen. Heel veel leuke nieuwe ideetjes bedacht en uitgewerkt. En ook de nodige to do lijsten gemaakt.

De maand april wordt namelijk een drukke maand. Hier een kleine opsomming wat er allemaal komt:

- as vrijdag heb ik een sieradenparty bij een nieuwe klant. De voorbereidingen zijn in volle gang.
- Koninginnedag komt er aan dus druk bezig met de holland collectie en de voorbereidingen voor      Koninginnedag.
- het artikel in de Flair komt eind april!
- ik heb net mijn eerste bloginterview gegeven. Kirsten van Itruelyme.nl heeft me geinterviewd. Als het interview online staat zal ik een blog er over schrijven =)
- Er komt een foto diary over mijn china trip.
- Ik kreeg een bestelling voor een BN-er! Deze word zondag gegeven dus ik hou nog even geheim voor wie het is!

En verder natuurlijk de dagelijkse gang van zaken met de webshop, bestellingen, administratie etc.

Al met al erg druk en soms moet ik me echt even knijpen met alle leuke dingen die op mijn pad komen. Het is echt kei en keihard werken. Soms zit ik uren achter elkaar te werken maar ik geniet van elke minuut en bij elke bestelling sta ik een happy dance te doen =)

xoxo

danique 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten