vrijdag 26 april 2013

Weekend!

Yeah het is weekend! Begin deze week was ik ziek en alhoewel ik nu weer helemaal de oude was viel het me woensdag en donderdag even zwaar om overdag te werken (waar het mega druk was) en savonds nog aan de slag te gaan voor Sweetest Design waar het ook mega druk is. Het was even doorbijten en nu is het dan lekker weekend!
En mijn weekend is heerlijk lang want ik heb volgende week een weekje vrij van mijn fulltime baan. Sweetest Design gaat op volle toeren door, lekker hele dagen aan de slag en mijn mega to do list hopelijk zo veel mogelijk afwerken.

De bestellingen lopen altijd lekker door en verdwijnen snel van de to do list, maar er zijn altijd nog heel veel werkjes achter de schermen, zoals foto's maken en bewerken, ik wil de webshop even een update geven qua lay-out, ideetjes uitwerken, dingen uitzoeken etc etc. Maar ik heb er een week de tijd voor dus dat moet lukken! Eerst even de laatste loodjes voor koninginnedag en tussendoor ook nog heerlijk 2 uur paardrijden op het strand en natuurlijk koninginnenacht en de dag ook nog vieren =)

Hebben jullie deze leukerd al gezien?


Lekker zomers en vrolijk en te vinden in de webshop

Fijn weekend allemaal!

xoxo

danique 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten