donderdag 28 maart 2013

Boybands

Zoals jullie al eerder op mijn blog hebben kunnen lezen ben ik mega Backstreet Boys fan. Ja nog steeds =) ze zijn nog steeds bij elkaar, ze maken nu een nieuw album, er komt een nieuwe tour aan en ik ga in oktober met ze op cruise!

Maar de laatste tijd is heel Nederland, nou eigenlijk de hele wereld in de ban van One Direction. Super leuk om de jongere generatie te zien die helemaal uit hun plaat gaan zoals ik vroeger (nou ja nog steeds wel) bij de Backstreet Boys.

Zo is ook het zusje van een vriendin van mij (toevallig nou ja toevallig haha ook backstreet boys fan) helemaal One Direction fan en voor haar maakte ik deze armband! In de stijl van de KTBSPA armbanden.. en zo heb ik ze ook gemaakt voor New Kids On The Block fans en nu dus ook voor een One Direction fan!





Wil je ook een One Direction armband (voor jezelf of voor een fan die je kent) Je kunt ze voor €8,95 bestellen op aanvraag. Je kunt zelf de kleuren en je wensen doorgeven!
Mail voor meer info of een bestelling naar sweetestdesign@live.com

xoxo

danique 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten