vrijdag 15 maart 2013

Weekend!!

Yeeeah het is weer weekend! Nu moet ik zeggen dat het bij mij nooit 'echt' weekend is want zodra ik vrijdag klaar ben met mijn baan dan beginnen de over uren bij Sweetest Design! Ik vind het vaak heerlijk om  tot midden in de nacht door te werken. Eventjes niet op de tijd letten en lekker creatief aan de slag!

Maar in het weekend is er natuurlijk ook genoeg tijd voor ontspanning. Morgen misschien een afspraak met een vriendin staat nog even op losse schroeven omdat ze misschien moet werken en zondag met vriendinnen in de kroeg Ajax kijken en daarna voor het eerst Afrikaans eten. Een vriendin van mij heeft een afrikaans vriendje en die durft het aan om voor een groep kakelende meiden te koken! Ik ben benieuwd hoe het smaakt =)



Wat zijn jullie weekend plannen? Geniet van je weekend!

xoxo

danique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten