zondag 30 september 2012

Terug uit china!

Afgelopen vrijdag ben ik terug gekomen uit China! Wow wat een ervaring was dat. Ik ging er heen voor mijn  styling baan om daar de lingerie collectie te ontwerpen/samen te stellen. Een week lang alleen maar indrukken op gedaan en elke dag keihard gewerkt. De collectie ben ik echt heel blij mee en ik ga binnenkort weer een paar dagen naar China om te controleren hoe het er uit ziet =D

Het was wel een week vol verbazingen. De mensen daar zijn echt super lief en ze doen alles om het naar je zin te maken, maar er is ook zoveel armoede en zoveel cultuur verschillen! Echt heel naar om de armoede te zien als je zelf in een luxe 5 sterren hotel zit. Het kan trouwens ook niet anders dan in zo een duur hotel want als je niet in een hotel zit met europese standaarden schijnt het echt heel smerig te zijn!
Voor mij hoeft het echt niet luxe maar ik wil wel graag een schone kamer, schoon bed en een schone douche.








Het eten heb ik me maar niet aan gewaagd ;-) ik ben vegetarisch en ik wil echt 100% weten dat ik geen vlees te eten krijg. Als we bij een fabrikant waren dan kregen we fried rice waar helaas wel vlees in zat maar dat kon ik er nog uit halen. Normaal zou ik dat in Nederland dus echt never nooit eten, maar daar heb je helaas geen andere keuze! Als avond eten is het bijna elke avond pizza of pasta geworden hahaha :-)

Het is wel weer fijn om thuis te zijn en dan weet je ook hoe goed je het hebt! Nu weer druk aan de slag voor Sweetest Design!

xoxo

danique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten