dinsdag 4 september 2012

Actie durf weg te geven

Hoi allemaal,

Een tijd terug zag ik op twitter een oproep van Love 2 be mama dat ze mensen zochten die dingen voor een aanstaande mama en de baby wilden geven. De mama heeft het financieel niet breed en daarom stellen ze een leuk pakket samen met spullen voor mama en kind!

Toen ik de tweet zag dacht ik gelijk; wat een mooie en leuke actie! Ik ben zelf nog geen mama maar ik kan me voorstellen dat je heel veel spulletjes nodig hebt en dat als je het financieel niet hebt het heel moeilijk is om aan al deze dingen te komen.

Daarom heb ik voor de mama een borstvoedings armband gemaakt en opgestuurd!


Hopelijk heeft de aanstaande mama er heel veel plezier van!

Wil je ook een keer mee doen aan de actie? Kijk zeker eens op love2bemama, ze stellen regelmatig pakketjes samen!

xoxo

danique 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten