vrijdag 7 september 2012

Driedubbele wikkelarmband

Hoi allemaal,

De wikkelarmbanden blijven een van de best verkopende artikelen. Ik heb er zelf ook een aantal en ik moet zeggen dat het ook een van mijn favoriete armbanden zijn. Je kunt ze makkelijk om doen en met 1 armband lijkt het alsof je er meerdere om hebt.

Normaal heb ik in de webshop enkele en dubbele wikkelarmbanden. Een tijd terug kreeg ik een verzoek van een klant als ik een drie dubbele armband kon maken. Maar natuurlijk kan dat!

Hier is het resultaat:



Ik vind het resultaat erg mooi geworden en ik zit te denken om ook 3 dubbele armbanden aan de webshop toe te voegen. Wat vinden jullie er van?

Enkele en dubbele armbanden kun je nu al vinden in de webshop en nog met 10% korting ook! :)

xoxo

danique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten