maandag 17 september 2012

Druk druk druk

Hoi allemaal,

oei weer een paar dagen niet geblogt! De afgelopen dagen was het super druk! Bezig met de voorbereidingen van mijn verjaardag, ik kreeg ineens te horen dat ik naar China zou gaan voor mijn styling baan en daarnaast ook nog eens alle bestellingen!

Maar vanaf vandaag weer volop aan het bloggen :-) As donderdag vertrek ik naar China en voor die tijd moet er nog veel gebeuren, natuurlijk koffer inpakken, maar ook heel veel voor Sweetest Design.

Op Facebook is de winnaar voor het suprise pakket bekend :D en daarvoor word vandaag het surprise pakketje samengesteld.

Daarnaast ben ik al druk bezig met voor uit te werken voor de feestdagen. In november staan er 2 sieraden party's gepland en 3 dagen een kerstmarkt. Dus er komen heel heel veel nieuwe sieraden aan, binnenkort ook weer een hele grote bestelling doen voor nieuw materiaal en dan komen er nog meer mooie dingen aan :-)

Dus de komende tijd word druk druk druk maar wel met super leuke dingen en er komen dus weer zoals vertrouwd veel blogs aan!

xoxo

danique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten