dinsdag 28 augustus 2012

Van Zwitserland naar Curacao!

Hoi allemaal,

Vorige week kreeg ik een bestelling binnen die heel wat kilometers moet afleggen; namelijk een bestelling vanuit Zwitserland die uiteindelijk naar Curacao moet! Mijn nicht woont in Zwitserland, en haar nichtje op Curacao; vandaar dat ze de sieraden bij mij bestelde.
Mijn ouders gaan naar Curacao, dus die kunnen de bestelling voor mij afleveren!

Binnenkort loopt een kleine meid op Curacao met Sweetest Design sieraden rond.

 een rood setje voor bij het schooluniform

een roze setje voor 'uitgaan'


Wil je ook zo een leuke kinderset bestellen? De setjes kosten €12,50 (ze kunnen ook met klapoorbellen of in plaats van oorbellen een kinder ring). Voor een setje mail dan naar sweetestdesign@live.com

xoxo 
danique 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten