vrijdag 3 augustus 2012

All you need is love!

Hoi allemaal,

wat heerlijk! Het weekend is begonnen. Dit weekend staat voor mij in het tekenen van een bruiloft (remember de vrijgezellenfeest armbanden?). Een hele goede vriendin van mij gaat morgen voor de 2e keer trouwen met haar man. Vijf jaar terug zijn ze klein getrouwd en morgen doen ze het nog een keertje helemaal uitgebreid over =D

Voor het bruiloftsfeest heb ik de bedankjes gemaakt. Hier ga ik natuurlijk nog geen foto's van plaatsen, maar omdat het weekend in het teken staat van liefde wel 2 liefdevolle sieraden die in de webshop staan

 armband €6,95

oorbellen €4,95
(op het moment dat ik deze blog schrijf zijn ze echt net verkocht!)

Morgen is er naast de bruiloft nog iets heel leuks te vertellen! Maar dat vertel ik morgen.

Wat zijn jullie weekend plannen? Have a sweet weekend =D

xoxo

danique 

2 opmerkingen: