donderdag 30 augustus 2012

Speciale bestelling

Hoi allemaal,

Alle orders die ik binnen krijg zijn altijd heel speciaal. Ik maak ze allemaal met liefde!
Als een klant iets besteld op aanvraag is het altijd nog iets specialer, want dan is de uitdaging nog groter om iets helemaal naar de wensen van de klant te kunnen maken. Meestal zijn het sieraden waar naar ze al heel lang zoeken en niet kunnen vinden, een idee dat iemand in zijn hoofd heeft, of iets met een speciale betekenis.

Vorige week had ik een bestelling die ik heel speciaal vond om te maken. Een klant bestelde 3 kettingen; eentje voor zichzelf, eentje voor haar (stief)dochter en eentje voor haar dochter. De wens was om de kettingen bij elkaar te laten passen, maar wel net even wat anders van elkaar. En zo maak ik ze ook het liefst, want je sieraden zijn een uniek iets, dus er mag er maar eentje van zijn!

Voor de jongste dochter maakte ik deze grote kralen ketting. Bestand voor grijpgrage peuter handjes!


Voor de dochter van 7 een echte prinsessenketting
 En voor mama een ketting met dezelfde kralen als van de kettingen van haar 2 dochters!

de hartjes staan voor haar 2 dochters en het vlindertje voor haar mooie vlinder dochter*

en de ketting in zijn geheel.

Het was voor mij heel speciaal om deze kettingen te maken, omdat het de band tussen mama en dochters weergeeft. Heb jij ook een speciaal sieraad dat de band tussen jou en iemand aangeeft?

xoxo

danique 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten