zondag 30 oktober 2011

Nieuwe materialen / new materials

Hoi allemaal / hi everybody

Wat een heerlijkheid zo een extra uurtje slapen op de zondag! Alhoewel als je om 3 uur snachts gaat slapen dan maakt het alsnog niet zo heel veel verschil hahah maar na 2 dagen uitslapen begin ik eindelijk bij te komen van de stressvolle drukke week! =)

Vorige week had ik weer allemaal nieuwe materialen besteld die ik nog niet heb laten zien! Hier word je toch super blij en geinspireerd van? Ik tenminste wel!

So lovely that extra hour of sleep! Well when you go sleeping at 3am you don't notice a lot of it. But after 2 days of loads of sleeping I finally got my energy back after a very stressy busy week =)

Last week I got my order of new materials! When you see this don't you get very happy and inspired? Well I do!

Gister ben ik heel erg opgeschoten met het I love 80's shirt. Vandaag de achterkant er op maken dat word de tekst: BSBcruise 2011. Ja, de bestelling is speciaal voor de backstreet boys cruise die in december is! Ik kan er zelf als fan niet bij zijn maar mijn werk loopt er wel rond! En ik heb wat ideetjes voor een paar oorbellen. Dat moet wel lukken op zo een sombere zondag!

Yesterday I did a lot of thing for the I love 80's shirt. Today I need to make the back of the shirt and that will be the text: BSBcruise 2011. Yes, the order is specialy for the backstreet boys cruise wich is in december! As a fan I can't be there, but my work will be there! And I have some ideas for earrings. I think I will finish all because of the weather this sunday!

xoxo niki

1 opmerking:

  1. Ben benieuwd wat voor moois je weer gaat produceren van al die leuke dingetjes,gr.Linda

    BeantwoordenVerwijderen