woensdag 12 oktober 2011

Nieuw t-shirt / New t-shirt

Hoi allemaal / Hey everybody

Het is een paar dagen stil geweest op mijn blog maar ik ben druk achter de schermen bezig geweest voor Sweetest Design! Ondertussen heb ik ook een nieuw t-shirt af. Ik kan alleen de voorkant laten zien want een vriendin heeft hem gekocht om kado te doen aan een vriendin van haar en op de achterkant staat de nickname van de krijgster!

It was a few days a little bit quit on my blog but I was busy behind the scenes for Sweetest Design. But I got something to show you a new t-shirt. I can only show you the front, because a friend bought it to give it to a friend of hers and on the back is the nickname of the girl who will get the t-shirt!


Ik ben trouwens ook heel actief op Facebook en zou het leuk vinden als jullie daar een kijkje zouden nemen.. en een vind ik leukje =) Sweetest Design Facebook binnenkort volgt daar een give away en op mijn blog volgt los daarvan ook een give away dus dan heb je 2 kansen =)

I am very active on facebook and I would like if you have a look over there.. and a push on the like button =) Sweetest Design Facebook soon there will be a give away and also another one on my blog so you have 2 changes =) note for the english readers my facebook is in dutch but you can translate it!

Zijn er trouwens nog meer bloggers hier met een Blackberry? Wat een ellende! Ik zit al 3 dagen zonder ping etc! Nu merk je pas hoe verslaafd en verwend we er mee zijn! Hopelijk is het snel opgelost!

Are there more bloggers with a Blackberry? What to do without! I am 3 days without bbm etc! Now I noticed how addicted and spoiled we are with a blackberry! Hope they will fix it soon!

xoxo niki

1 opmerking:

  1. mOOI SHIRT.
    lEKKER VROLIJK.
    Dank je voor je bezoekje op mijn blog.
    Je maakt mooie sieraden.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen