donderdag 25 augustus 2011

Nog een swap / another swap

hoi allemaal! hey everybody!

Het is bijna weekend! Morgen nog een dagje werken! =) het is een rustig blogweekje geweest maar dat betekend niet dat ik heb stil gezeten. Ik ben druk bezig geweest met de lay-out van de webshop, het opzetten van een facebook page, afronden van een swap, beginnen aan een nieuwe swap. Een erg drukke week dus.

Dit is de swap verrassing, verrassing die ik van de week verstuurde naar My Frizzle


It is almost weekend! Tomorrow last day at work! =) it has been a quiet blog week but that doesn't mean nothing happend! I was very busy with the lay-out from the webshop, starting a facebook page, finishing a swap and starting a new swap. It has been a busy week.

The picture above is the swap I send for My Frizzle with the theme surprise, surprise.

Vandaag ben ik bij mijn ouders langs geweest en aangezien mijn mams ook creatief is heeft ze een mega voorraad spulletjes. Een deel van de spullen heb ik in beslag genomen en ook de naaimachine! Van het weekend even een foto van deze spullen!

Today I visited my parents. My mom is also very creative and she has a stash of things. A part of the things and the sewing machine went back home with me! This weekend a picture of the stuff I took.

xoxo

niki

Geen opmerkingen:

Een reactie posten