maandag 22 juli 2013

Fotodagboek

Wat een heerlijk weer he! Ik zit helaas wel binnen aangezien ik ineens een blessure aan mijn been heb! Als ik nou nog een top sporter was haha dan was het nog te verklaren maar dit komt door het vele lopen met shoppen voor mijn werk. Op zich wel weer een bewijs dat shoppen toch echt een top sport is ;) Maar voor mij wat minder om de hele dag in deze hitte op de bank te zitten.

Maar goed nu back to bussiness. Zoals jullie misschien weten hield ik voor vrouwen.nl een fotodagboek bij. Mijn laatste dagboek is gister online gegaan en je kunt het hier lezen!

Omdat ik het zo leuk vind om te doen en er zulke leuke reacties op krijg zal ik voortaan op deze blog ook een fotodagboek bij houden.

Wat vinden jullie 1 x per week of 1x per maand of 1x per 2 weken?

xoxo

danique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten