dinsdag 25 juni 2013

Update

Schaam schaam schaam! Wat is het weer lang geleden dat ik geblogd heb. Maar het is de afgelopen weken echt zo druk! Niks om te klagen natuurlijk =) Maar het bloggen schiet er wel bij in!

Eindelijk tijd voor een kleine update.

De afgelopen weken is het volgende gebeurd:
- twitter bereikte de 1000 followers WOW! Zo onwerkelijk dat zoveel mensen Sweetest Design volgen en er komen er steeds meer bij. Op twitter werd een kadobon verloot en bij 1500 followers maak je weer kans op een kadobon.
- mijn 2e fotodagboek op vrouwen.nl stond online: http://www.vrouwen.nl/view/36882/Fotodagboek+2+Danique%2C+oprichtster+Sweetest+Design
- het was erg druk met de sale en de sale is speciaal voor vrouwen.nl nog verlengd
- ik ben bezig met allerlei projecten op te starten waar ik nu nog niet heel veel over kan vertellen.

Het volgende staat de komende tijd zo ie zo te gebeuren:
- op facebook zitten we bijna op de 750 likes en dat betekend weer een kadobon die verloot word :)
- samen met http://allgoodness.nl/ en nog 7 andere webshops is er ook een leuke win actie!
- in juli komt mijn 3e en helaas laatste fotodagboek online op vrouwen.nl
- er wordt heel hard gewerkt aan de nieuwe collectie.

En daarnaast natuurlijk alle dagelijkse dingen van de webshop! Een paar projecten kosten heel veel tijd achter de schermen, maar zijn wel super leuk om te doen omdat ik er heel veel van leer.

Van de week volgen er meer blogs ook met de nieuwe collectie.

xoxo

danique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten