vrijdag 10 mei 2013

Update

Het is weer eens tijd voor een update! De afgelopen tijd zijn er zoveel leuke dingen gebeurd! Af en toe moet ik mezelf echt even knijpen zoveel komt er nu op mijn pad. Er wordt ook wel keihard voor gewerkt, maar alle waardering, leuke mailtjes, tweets etc die je daarvoor terug krijgt doen me echt zo veel! Dat geeft nog meer motivatie om Sweetest Design nog meer te laten groeien.

Zoals jullie al eerder konden lezen is Sweetest Design genomineerd voor ultimate webshop 2013 =) Er kan nog steeds gestemd worden. Bij de laatste tussenstand stond Sweetest Design 2e en ik wil natuurlijk heeeeeeel graag 1e worden.


Als Sweetest Design de wedstrijd wint verloot ik onder de facebook likes en twitter volgers nog een extra prijs.

Op Facebook en op Twitter maak je naast die extra prijs ook nog steeds kans op een kadobon van 10 euro. Bij 750 facebook likes en bij 1000 twitter volgers gaat de prijs er uit. Volg je beide accounts dan maak je dus dubbel kans.

Naast alles wat er te winnen valt word er natuurlijk ondertussen keihard door gewerkt. Er staan weer nieuwe sieraden in de webshop en er wordt ook hard gewerkt aan nog meer nieuwe producten, zoals nieuwe fotolijstjes!


En het laatste nieuwtje van deze blog post is dat je vanaf 22 mei op vrouwen.nl via een photodiary kunt zien wat ik allemaal mee maak! Echt zo leuk dat ik dit mag doen. Ik loop overal rond met mijn camera om alles maar vast te kunnen leggen.

xoxo

Danique 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten