vrijdag 18 januari 2013

Ik ben er weer!

Ik was een kleine 1,5 week even afwezig... want ik zat weer in China voor mijn baan! =) Op 7 januari ben ik vertrokken en afgelopen dinsdag terug gekomen.

Mijn bedoeling was om vanuit China lekker veel blogjes te schrijven... maar het blijft China en ik kwam met geen mogelijkheid op blogspot! Waarschijnlijk geblokkeerd door de regering net als facebook. Na mijn terugkomst kwam ik gelijk in de drukte van alle bestellingen die nog lopen en de nieuwe bestellingen dus ik heb me daar even vol op geconcentreerd en geprobeerd mijn jetlag de baas te worden.

Maar ik ben er weer alive and kicking! China was weer echt een mega ervaring. Onwijs veel geleerd en gezien. Helaas ook weer heel veel armoede gezien, het blijft altijd erg om dat te zien vooral omdat je er niet veel aan kan veranderen =(

Hier een kleine foto impressie van wat ik in China heb mee gemaakt!

een van de weinige chinese maaltijden die ik heb gegeten! Maar dit vond ik erg lekker
Octopus met bamboo (en heel veel mensen zullen nu denken ieeeuw!)

een van mijn hotelkamers =) Always love the Marriot

mmm jammie garnalen!

dorpje in china

In de fabriek!

xoxo

Danique 

1 opmerking:

  1. Inderdaad octopus iiieeekkkkk maar jij bent wel weer een mooie ervaring rijker,fijn weekend groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen