donderdag 22 november 2012

Kinder ringen

Hoi allemaal,

Dat was echt even een paar dagen bijkomen na de markt het afgelopen weekend! Ik had nog wat bestellingen liggen en ik wou in een keer weer keihard doorwerken maar ik was de bank niet af te krijgen! Dus even lekker rustig aan gedaan en nu heb ik weer genoeg energie om weer lekker aan de slag te gaan =)

Vlak voor de markt vond ik wat super schattige dingetjes om kinder ringen mee te maken. Een aantal zijn al verkocht als schoen kadootjes en ik heb al heel veel berichtjes gehad van blije mama's en blije dochters =)

donker roze ring

lichtroze ring

hartjes taartjes ring

cupcake ring

uiltjes ring

lief ring

hartjes ring

uiltjes ring

taartjes ring

roze taartjes ring

aquablauwe roosjes ring

taartjes ring

roze bloemetjes ring

hello kitty ring 
al verkocht maar op aanvraag nog beschikbaar

koekiemonster ring
al verkocht maar op aanvraag nog beschikbaar

Zijn het geen schatjes? De ringetjes zijn verstelbaar van maat 14 tot maat 17 en ze zijn natuurlijk nikkelvrij. 

Je vind ze hier in de webshop en de roosjes zijn in verschillende kleuren beschikbaar :)

xoxo 

danique 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten