zaterdag 27 oktober 2012

China again

er zijn weer een paar dagen geen blogs geweest, maar dat komt omdat ik weer in China zit. Vorige maand was ik er ook al voor mijn styling baan om de lingerie collectie te ontwerpen en nu zit ik er weer om te checken hoe de collectie er uit is gekomen! De vorige keer heb ik in een week tijd 5 plaatsen bezocht en dit keer zitten we gelukkig de hele week in de zelfde plaats.

Ik ben afgelopen woensdag vertrokken en donderdag aangekomen na een hele lange vlucht met heel veel huilende kinderen. De kids en de ouders kunnen er niks aan doen maar na 10 uur 8 huilende baby's ben je toch wel heel erg gesloopt!

Donderdag even bijgekomen in het hotel en daarna gelijk naar kantoor. Gister in een fabriek geweest en vandaag de hele dag naar kantoor. Al 2 dagen echt chinees gegeten en ik moet zeggen ik ben er nog niet wild enthousiast van ;-) geef mij maar de hollandse chinees hahah

Nu lekker op de hotelkamer. Net nog wat werk gedaan en nu is het tijd om voor Sweetest Design aan de slag te gaan. Oa wat blogs voorbereiden en ik heb wol en breinaalden mee genomen, om nog wat sjaals voor de kerstmarkt te breien!

Geniet van het weekend!

xoxo

danique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten