zaterdag 7 juli 2012

Skullee armbanden

Hoi allemaal,

Eerst even een mededeling. Een hele tijd is mijn blog tweetalig geweest vanwege swaps etc waar ik een jaar geleden mee bezig was. Aangezien ik hier niet meer actief in ben heb ik besloten om de blog in het Nederlands te houden.

De afgelopen dagen ben ik weer druk bezig geweest met nieuwe sieraden voor in de webshop. De skullee sieraden blijven razend populair en armbanden misten nog in de voorraad.

                                                                 paarse skullee set



zwarte skullee set



De armbanden kunnen los of als set worden gedragen zodat je zelf kunt varieren.
Ondanks dat het skullees zijn hebben ze toch een lieve uitstraling!

Je vind de armbanden in de webshop

xoxo

danique 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten