vrijdag 7 januari 2011

Welkom op sweetest design!

Welkom op sweetest design!

Wat is sweetest design?

Sweetest design staat voor alles in het leven wat zoet & heerlijk is. Van leuke hebbedingetjes in huis tot aan accessoires. Niets is te gek en niets is onmogelijk! Sweetest design maakt alles wat te lief is.
Van de mini sweeties tot aan de grote sweeties!

Waarom deze blog?
Via deze blog wil ik jullie op de hoogte houden met al het creatieve waarmee ik bezig ben!
Wie ben ik?
Ik ben Danique, maar beter bekend als Niki. Ik ben 25 jaar, woonachtig in amsterdam en in het dagelijks leven styliste. Ik ben zo een beetje 24 uur per dag bezig met fashion en lifestyle.
Naast het op de computer ontwerpen ben ik bezig met handwerken. Naaien, breien, knippen, plakken eigenlijk alles wat ik in handen krijg!
Dit was de eerste introductie van Sweetest Design.
Tot snel!
xoxo
Niki

Geen opmerkingen:

Een reactie posten